Κυριακή, 24 Ιουνίου 2012

Alchimia Deorum: Scientiam et Veritatem [Gr]

Μια συνέντευξη με τους Ufomammut

Το Malleus Rock Art Lab εξερευνά την ψυχή των οπτικών τεχνών εδώ και μια δεκαετία περίπου, ενώ η ανερχόμενη Supernatural Cat Records διαδίδει υπέρ-heavy ψυχεδελικές μελωδίες για την ίδια χρονική περίοδο. Πρόσφατα, η καρδιά αυτών των δυο καλλιτεχνικών οντοτήτων, οι φοβεροί και τρομεροί Ufomammut, κυκλοφόρησαν το πρώτο μέρος του magnus opus τους, ORO, υπό τον τίτλο Opus Primum και μιας και βρισκόμαστε στα μέσα της διαδρομής πριν το δεύτερο του μέρος, Opus Alter, κυκλοφορήσει, σκέφτηκα, πως θα ήταν ενδιαφέρουσα μια επικοινωνία με την μπάντα για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα καλλιτεχνικά της projects, αλλά και για να ρίξουμε μια γρήγορη ματιά στα σχέδια της για το προσεχές μέλλον.


Χαίρεται! Καταρχάς, συγχαρητήρια για το εκπληκτικό ORO: Opus Primum, το οποίο έκανε την ήδη δυνατή λαχτάρα για το δεύτερο μέρος του δίσκου, ORO: Opus Alter, ακόμη πιο έντονη. Είστε ικανοποιημένοι με την υποδοχή, που αυτό έτυχε από τους οπαδούς και τον μουσικό τύπο?

Ευχαριστούμε πολύ. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το πρώτο μέρος και με την αντίδραση του κόσμου προς αυτό. Ανησυχούσαμε λίγο για την επιλογή μας να χωρίσουμε τον δίσκο σε δύο μέρη, αλλά τώρα πλέον, είμαστε 100% σίγουροι ότι αυτό ήταν μια εξαιρετική ιδέα.

Όπως προαναφέρθηκε, το ORO θα έχει διττή υπόσταση και παρόλο, που έχω την αίσθηση, πως αυτό έγινε εξαιτίας της χρονικής του διάρκειας, νομίζω, πως είναι μια κίνηση με ρίσκο, καθώς τα δύο μέρη του δίσκου θα βγούνε με διαφορά μερικών μηνών και δεδομένου ότι οι κύριες μουσικές ιδέες του ήδη παρουσιάστηκαν στο πρώτο μέρος του, δεν ανησυχείτε μήπως μειωθεί η λαχτάρα για το δεύτερο μέρος? Πως καταλήξατε σε αυτή την απόφαση?

Αποφασίσαμε να το χωρίσουμε εξαιτίας της διάρκειας του, αλλά κι επειδή δεν μας αρέσουν ιδιαίτερα οι διπλοί δίσκοι. Σε αυτούς, ποτέ δεν συγκεντρώνεσαι για ολόκληρο το έργο. Λαμβάνοντας υπόψιν ότι το ORO είναι μουσικά πολυποίκιλο (όπως θα παρατηρήσεις μόλις ακούσεις το δεύτερο μέρος του), σκεφτήκαμε, πως θα ήταν καλό να δώσουμε κάποιο χρόνο ώστε να επεξεργαστείς το πρώτο μισό του δίσκου και μετά να ολοκληρώσεις την εμπειρία με το δεύτερο μέρος και να το ακούσεις εν τέλει στην ολότητα του.

Το προηγούμενο άλμπουμ σας, Eve, αποτελούνταν από ένα τραγούδι χωρισμένο σε πέντε μέρη. Το νέο σας πόνημα είναι ένα άλμπουμ χωρισμένο σε δύο μέρη. Υπάρχουν ομοιότητες στην διαδικασία συγγραφής των δύο δίσκων και πως αποφασίσατε να χωρίσετε τα μέρη του ORO με τον τρόπο, που το κάνατε?

Δουλέψαμε με διαφορετικό τρόπο, καθώς αυτή τη φορά, ξεκινήσαμε με την ιδέα να κάνουμε κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό, που κάναμε στο Eve και επεξεργαστήκαμε μια ιδέα με διάφορες δυναμικές και ηχόστρώματα. Έπειτα το δουλέψαμε λεπτομερώς και επικεντρωθήκαμε σε 10 κυρίως κομμάτια. Όταν το άλμπουμ ολοκληρώθηκε, αποφασίσαμε να το σπάσουμε σε δύο μέρη των πέντε κομματιών το κάθε ένα. Και είναι αρκετά διαφορετικά μεταξύ τους, παρόλο, που συνδέονται από ένα κοινό κυρίως θέμα.

Πιστεύω, πως η μοχθηρή ατμόσφαιρα του Eve έπαιζε με τα συναισθήματα μου κάθε φορά, που το άκουγα, ενώ τώρα νομίζω, πως το πρώτο μέρος του ORO παίζει με το μυαλό μου κάθε φορά, που το ακούω. Ήταν πρόθεση σας να δημιουργήσετε τέτοιου είδους ατμόσφαιρες ή ήταν κάτι, που προέκυψε φυσικά? Και τι θα γίνει με το Opus Alter? Να προετοιμαστώ καλού κακού, για να το ακούσω περιμένοντας στην υποδοχή κάποιου ψυχιατρείου?

Η μουσική μας προέρχεται με φυσικό τρόπο από το μυαλό μας, μάλλον υπάρχει κάποιο πρόβλημα. :-)

Η μουσικότητα του ORO: Opus Primum είναι αρκετά πυκνή, αν και οι περισσότερες μελωδίες του επαναλαμβάνονται. Πως καταφέρνετε να ακούγεστε θορυβώδεις δίχως να γίνεστε ανιαροί? Συμβαίνει επειδή χτίζετε μέρη πάνω σε άλλα μέρη ή όλα είναι απλά το αποτέλεσμα ανήλεους τζαμαρίσματος?

Μας αρέσει να μεγαλώνουμε την μουσική μας λίγο-λίγο και να παίζουμε το ίδιο riff ώσπου να του αλλάξουμε μορφή και να το γεμίσουμε με διάφορα ηχοστρώματα μέχρι να μην μπορεί να γίνει και πολύ μεγαλύτερο. Είναι δύσκολο να απαντήσουμε σε τέτοιες ερωτήσεις, διότι μας βγαίνει πολύ φυσικά αυτό κι εννοώ, πως δεν υπάρχει κάποιος κανόνας σχετικά για να ακολουθήσουμε.

Πόσο πολύ προσθέτετε σε ένα τραγούδι μόλις ο κορμός του ολοκληρωθεί? Υπάρχουν πολλοί ήχοι και αρκετός θόρυβος στην μουσική σας κι αναρωτιόμουν τι προσθέτετε μετά κι αν αυτό είναι σχεδιασμένο από πριν ή όχι?

Και πάλι, δεν υπάρχει κάποιος κανόνας. Προσθέτουμε μέχρις ότου θεωρήσουμε ότι είναι ολοκληρωμένο το κομμάτι. Πολλά τραγούδια είναι πυκνά (γεμάτα με fx και διάφορους ήχους), ενώ άλλα είναι κάπως πιο λειψά.

Είναι η τρίτη συνεχόμενη φορά, που ηχογραφείται μαζί με τον Lorenzo Stecconi και υποθέτω ότι είστε ευχαριστημένοι με την δουλειά του. Κατά πόσο επηρεάζει την τελική μορφή του ήχου σας?

Καταρχάς, ο Lorenzo είναι φίλος. Κι αυτό είναι πολύ σημαντικό, διότι μας βοηθάει πολύ. Έχει πολλές ιδέες και είναι πανταχού παρόν στην διαδικασία των ηχογραφήσεων. Μπορούμε να πούμε ότι αποτελεί βασικό στοιχείο της μπάντας. Και είμαστε τυχεροί, που έχουμε ακόμη έναν τύπο μαζί μας εδώ και δέκα περίπου χρόνια. Είναι ο μηχανικός ήχου μας, ο Ciccio, ένας ηχητικός τρομοκράτης.

Πως ήταν οι ηχογραφήσεις για το ORO: Opus Primum γενικότερα? Είστε απόλυτα ευχαριστημένοι ή αν σας δινόταν η δυνατότητα, θα αλλάζατε κάτι στο τελικό αποτέλεσμα? Επίσης, το Opus Alter το έχετε ηχογραφήσει ή όχι ακόμη? Αν όχι, τι έχει απομείνει για να πάρει την τελική του μορφή?

Τα ηχογραφήσαμε όλα μαζί, καθώς όπως προείπαμε, το Oro είναι ένα μεγάλο κομμάτι. Και είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι με το τελικό αποτέλεσμα.

Υπάρχει κάτι, που ίσως θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας για την πορεία του Opus Alter? Κινούνται όλα με βάση το πρόγραμμα ή μήπως υπάρχει κάποια επιπλοκή σε αυτό?

Απλά περιμένετε μερικούς μήνες. Σκεφτείτε ότι είναι όπως όταν παίζουμε ζωντανά και τραβάμε λίγο το feedback μέχρι να αρχίσουμε να παίζουμε ξανά. Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. Μόνο λίγη υπομονή ακόμη..

Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη θεματολογία στο ORO? Ρωτάω, κυρίως διότι το εκπληκτικό του artwork είναι γεμάτο μικρές λεπτομέρειες. Περιέχει κρυφά μηνύματα? Για παράδειγμα, για να αναφέρω μερικά από αυτά, που παρατήρησα, γιατί το γράμμα R στην λέξη ORO είναι γραμμένο προς δυο κατευθύνσεις και γιατί η γυναικεία μορφή στο εξώφυλλο έχει τέσσερα μάτια?

Το Oro είναι γεμάτο από συμβολισμούς και νοήματα: σημαίνει χρυσός στα ιταλικά, αλλά είναι και παλινδρομική λέξη, ενώ το OR σημαίνει προσευχή στα εβραϊκά. Το κυρίως θέμα είναι εμπνευσμένο από την αλχημεία και την αναζήτηση της φιλοσοφικής λίθου, ενώ τα μάτια της γυναικείας μορφής στο εξώφυλλο είναι ανοιχτά για να δουν την Αλήθεια. Θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε και να εξηγήσουμε όλες τις διαφορετικές πτυχές του concept, αλλά θα περιοριστούμε σε κάτι τελευταίο, στο ότι η θεματολογία καταπιάνεται γενικότερα με το μονοπάτι της γνώσης.. Κάθε ακροατής, μπορεί να προσδώσει την δική του προσωπική ερμηνεία. 


Μιλώντας για το ακόμη μια φορά φανταστικό σας artwork, το οποίο πλαισιώνει υπέροχα την μουσική σας και με δεδομένο ότι στις μέρες μας όλο και περισσότεροι ακούνε τη μουσική μέσα από ψηφιακές φόρμες, πόσο δύσκολο ήταν για εσάς να αποφασίσετε να αφιερώσετε τόσο μεράκι κι ενέργεια στο να το κάνετε τόσο ξεχωριστό? Μην με παρεξηγήσετε, άλλωστε πιστεύω ακράδαντα, πως το artwork (και οι στίχοι) είναι -σχεδόν- το ίδιο σημαντικά για ένα άλμπουμ με την μουσική, που αυτό περιέχει, αλλά νομίζω, πως δεν είμαι η πλειοψηφία. Ποια είναι η άποψη σας σχετικά?

Συμφωνούμε απολύτως μαζί σου. Τουλάχιστον μπορέσαμε να δημιουργήσουμε ένα μικρό fan club για τα artwork :-) Έχουμε απεριόριστο σεβασμό στην μουσική και στους αληθινού φίλους της, τόσο πολύ, σαν να πρόκειται για θρησκεία. Το οπτικό μέρος ήταν πάντα μια φυσική και σημαντική επιλογή για να συμπληρώσουμε την ιδέα μας για την μουσική. Αν κάποιος πάλι νομίζει, πως δεν έχει καμία σχέση με την μουσική, δεν μας ενδιαφέρει καθόλου.

Ποια είναι η γνώμη σας για τις ψηφιακές μορφές της μουσικής? Ξέρω ότι είμαστε στον 21ο πρώτο αιώνα κι ότι υπάρχει μια λογική εξέλιξη, αλλά με την άνοδο του διαδικτύου όλο και περισσότερη μουσική ανακαλύπτεται κι όχι πάντα με νόμιμους τρόπους. Βοηθάει αυτό, κατά τη γνώμη σας, την μουσική βιομηχανία και κυρίως τους μουσικούς ή κάνει περισσότερο κακό από ότι καλό?

 Η ελεύθερη ροή της μουσικής μέσω διαδικτύου είναι χρήσιμη και σημαντική: μπορείς εύκολα να ακούσεις μουσική, που προέρχεται από παντού. Γνωρίζουμε ότι υπάρχουν και πολύ άσχημα πράματα εκεί έξω, αλλά αν ανακαλύψεις μερικά διαμαντάκια, λογικά.. θα θελήσεις να βρεις περισσότερα. Οι αγνοί ακροατές θέλουν να αγγίξουν με φυσικό τρόπο την μουσική. Θέλουν το cd ή ακόμη καλύτερα το βινύλιο. Είναι σαν ιεροτελεστία. Και θέλουν να πάνε και σε συναυλίες, ομαδικά, όπως στην λειτουργία. 

Το οπτικό alter ego σας, αν μπορώ να το αναφέρω ως τέτοιο, Malleus Rock Art Lab, είναι υπεύθυνο για την οπτική πλευρά των Ufomammut και επίσης, δημιουργεί artwork και πόστερ για άλλους καλλιτέχνες και θα ήθελα να μου πείτε τι είναι ποιο δύσκολο, να δημιουργείς artwork για την δική σου μουσική ή για τους άλλους καλλιτέχνες και γιατί? Επίσης, υπάρχει κάποιο κριτήριο με το οποίο επιλέγεται τους καλλιτέχνες για/με τους οποίους θα συνεργαστείτε? Ρωτώ, διότι από όσο γνωρίζω, Malleus δουλεύει πάνω και σε πόστερ ταινιών, αλλά και με καλλιτέχνες εκτός heavy ή metal μουσικής γενικότερα.

Σαν Ufomammut μας αρέσει να εξερευνούμε το ακραίο. Οπότε, μας αρέσει η heavy μουσική, αλλά όχι μόνο αυτή. Σαν Malleus είμαστε πολύ ανοιχτόμυαλοι και μας ενδιαφέρει η “ψυχή” της μουσικής. Δεν μας νοιάζει το είδος/η ταμπέλα. Κι έχουμε διαφορετικά ενδιαφέροντα: πάντα όμως ξοδεύουμε την ίδια ενέργεια, τόσο όταν δημιουργούμε για τους Ufomammut, όσο και για άλλους μουσικούς, ή για ένα βιβλίο, ή για μια ταινία.

Ποια είναι η διαδικασία δημιουργίας του artwork των Ufomammut? Γνωρίζω ότι οι Poia και Urlo είναι τα δύο τρίτα τόσο των Ufomammut, όσο και των Malleus και αναρωτιόμουν ποια είναι η επίδραση του Vita στο artwork κι επίσης, πόσο μεγάλη είναι η επιρροή της Lu στους Ufomammut, δεδομένου, πως εκείνη ευθύνεται για την μαγευτική οπτική πλευρά της μπάντας? Θα ήταν ασφαλές να ειπωθεί ότι αποτελεί το ανεπίσημο τέταρτο μέλος της μπάντας?

Ναι, αυτό είναι αλήθεια: μπορούμε εύκολα να πούμε, πως τα οπτικά στοιχεία, που η Lu δημιουργεί, είναι θεμελιώδη για την σωστή περιγραφή των μουσικών μας ηχοτοπίων. Όπως έχουμε πει, θα θέλαμε να προσθέσουμε στην λίστα της μπάντας ως μέλη τον Ciccio, που φροντίζει για τα πάντα σχετικά με τον ήχο μας στα lives και τον Lorenzo, που είναι υπεύθυνος για τον ήχο μας στους δίσκους.


Οι Ufomammut γεννήθηκαν το 1999 κι αν δεν κάνω λάθος, δυο χρόνια αργότερα γεννήθηκαν και οι Malleus. Πόσο ισχυροί είναι οι δεσμοί τους και αν κάποια στιγμή (στο πολύ μακρινό, εύχομαι) μέλλον, μια από τις δυο αυτές υπάρξεις σταματήσει να υπάρχει, η άλλη θα συνεχίσει να ζει ή όχι?

Και οι δυο γεννήθηκαν από τους Poia και Urlo, που αποτελούν τα 2/3 του καθένα τους. Γεννήθηκαν με φυσικά τρόπο κι εξελίχθηκαν μέσα από τα κοινά τους ενδιαφέροντα, ενώ ο συνδετικός κρίκος ήταν η μουσική. Είναι οι ζωές μας, οπότε ελπίζουμε να αντέξουν για αρκετό καιρό..

Ποιες είναι οι κύριες πηγές έμπνευσης για τους Malleus και ποιες οι κυριότερες μουσικές επιρροές των Ufomammut?

Πολλές επιρροές κι έρχονται από πολλά διαφορετικά πεδία και νομίζω θα ξεφύγουμε αν τις αναφέρουμε όλες..

Πως θα περιγράφατε την μουσική σας σε κάποιον, που δεν έχουν ακούσει ποτέ ως τώρα ούτε μια νότα από εσάς?

Δεν ξέρουμε.. Καλύτερα να ακούσει.. Νομίζουμε, πως το psych acid hard heavy sludge punk rock θα μπορούσε να δουλέψει, αλλά δεν είμαστε σίγουροι..

Η μουσική, που εσείς δημιουργείτε, αλλά και η μουσική από τις μπάντες, που ανήκουν στο ρόστερ της Supernatural Cat, είναι αυτή, που απολαμβάνετε να ακούτε? Αν όχι, τι μουσική σας αρέσει να ακούτε? Και μήπως έχετε κάποια ένοχη μουσική απόλαυση, που ίσως θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας?

Έχουμε διαφορετικά γούστα στη μουσική και κάποιες γνωστές μπάντες, που μας αρέσουν από κοινού, όπως οι Beatles, οι Pink Floyd, οι Black Sabbath και οι Led Zeppelin κ.α... Ο Vita είναι old school οπαδός της metal, ενώ οι Poia και Urlo ακούνε αρκετά διαφορετικά πράγματα, από folk στη metal μουσική κι από κει στην country κλπ..

Μιας κι αναφέρθηκε η Supernatural Cat Records, μπορείτε να μας πείτε κάποια πράγματα σχετικά με αυτή? Ποιος είναι ο κύριος λόγος, που δημιουργήσατε την δική σας δισκογραφική και δεδομένου ότι το ρόστερ είναι μικρό κι άκρως Ιταλικό, αυτή πρέπει να θεωρείται σαν μια εταιρεία φίλων και μόνο ή θα σας ενδιέφερε να συνεργαστείτε και με άλλες μπάντες? Εάν ναι, τότε ποια είναι τα κριτήρια, που θέτετε για να συμβεί αυτό?

Οι Malleus δημιούργησαν την S.C. Για να βοηθήσουν τους Ufomammut στην παραγωγή της δικής τους μουσικής. Αργότερα, με την πάροδο των χρόνων, αρχίσαμε να ανακαλύπτουμε κάποιες πραγματικά ενδιαφέρουσες κι αυθεντικές μπάντες, όπως οι Morkobot, οι Lento, οι I.C.O. Και οι OVO, που θελήσαμε να τις βοηθήσουμε λίγο, ώστε να βγουν στην επιφάνεια. Μια μπάντα πρέπει να έχει ψυχή, θέλουμε να μας δώσει κάτι, αλλά είναι δύσκολο να το περιγράψουμε αυτό το κάτι με λέξεις.

Συγνώμη γιαυτό, διότι παρόλο, που η συνέντευξη είναι για τους Ufomammut, δεν μπορώ να αντισταθώ και να μην σας ρωτήσω για το project, στο οποίο συμμετέχουν οι Urlo και Poia. Μιλάω για τους Farwest Zombee.  Να περιμένουμε κάτι από αυτούς στο άμεσο μέλλον? Εάν ναι, θα είχατε την καλοσύνη να μας μοιραστείτε μαζί μας κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό το εξαιρετικά ενδιαφέρον project?

Οι F.W.Z. Είναι ένα project δημιουργημένο πριν λίγα χρόνια, από τον Urlo, στο οποίο συμμετέχουν ο Poia των Ufomammut, οι Lorenzer και Fede από τους Lento και ο Stefano από τους φοβερούς I.C.O.. Όλα τα κομμάτια έχουν ηχογραφηθεί κι απλώς πρέπει να βρούμε χρόνο για να γίνουν η μίξη και το mastering. Ίσως δούμε και κάποιους άλλους μουσικούς να εμπλέκονται σε αυτό, ενώ ελπίζουμε να κυκλοφορήσει πριν από το τέλος του 2012.


Πίσω στους Ufomammut τώρα, όλοι οι δίσκοι των οποίων κυκλοφόρησαν από την Supernatucal Cat, ενώ το ίδιο θα συμβεί και με την έκδοση του βινυλίου για το ORO, αν και το άλμπουμ πρόκειται να κυκλοφορήσει κανονικά από την Neurot Recordings. Μπορείτε να μας πείτε κάτι σχετικά με αυτήν την συνεργασία? Πως ξεκίνησαν όλα?

Απλώς επεκτείναμε τις οικογένειες μας. Έχουμε παρόμοιες ιδέες, αισθητική και γούστα. Οπότε, όταν ο Steve (σ.σ. Steve Von Till) ήρθε σε επικοινωνία μαζί μας, όλα εξελίχθηκαν με φυσικό τρόπο.

Επηρέασε καθόλου αυτή η συνεργασία την τέχνη σας? Είστε ικανοποιημένοι με την δουλειά της Neurot Recordings για το ORO και υπάρχει κάποιο συμβόλαιο σε ισχύ μεταξύ σας για περισσότερους δίσκους?

Είμαστε απολύτως χαρούμενοι, δεν θα μπορούσαμε να ζητήσουμε κάτι παραπάνω. Το μέλλον.. Δεν μας αρέσει να το σκεφτόμαστε, το παρόν είναι ήδη αρκετά περίπλοκο.

Κάνατε μια μίνι περιοδεία για να προωθήσετε το ORO τον περασμένο Απρίλη κι από όσα γνωρίζω, έχετε ήδη κλείσει κάποιες συναυλίες για το καλοκαίρι στην Ευρώπη. Να περιμένουμε μια εκτενή περιοδεία πριν την κυκλοφορία του Opus Alter? Υπάρχει κάποια περίπτωση να σας δούμε να παίζεται ζωντανά στην Ελλάδα στο εγγύς μέλλον?

Προς το παρόν, προσπαθούμε να κλείσουμε κάποιες συναυλίες προς την βόρεια Ευρώπη για τον ερχόμενο Οκτώβριο, αμέσως μετά την κυκλοφορία του Opus Alter. Δεν μπορούμε να πούμε κάτι παραπάνω σχετικά, αλλά προφανώς και θέλουμε να παίξουμε ζωντανά στην Ελλάδα. Ελπίζω αυτό να γίνει εφικτό σύντομα.

Μιλώντας για Ελλάδα, υποθέτω ότι γνωρίζετε για την οικονομική κρίση εδώ κι από όσο γνωρίζω, στην Ιταλία επίσης, υπάρχουν κάποια σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Ποια η άποψη σας γιαυτό? Πιστεύετε ότι πρόκειται για κάτι, που λύνεται αν επικρατήσει η κοινή λογική ή πρόκειται για κάποιο στοιχείο ότι το φημολογούμενο τέλος του κόσμου τον ερχόμενο Δεκέμβρη, όντως πλησιάζει?

Δεν πιστεύουμε στο τέλος του κόσμου. Ίσως όμως τελειώσει ο τρόπος με τον οποίο παίζουμε με τα εικονικά χρήματα. Η ανθρωπότητα θα επιβιώσει της τραπεζικής δικτατορίας..

Και πίσω στη μουσική. Γνωρίζετε κάποια μπάντα από την ανερχόμενη ελληνική heavy σκηνή και μήπως έχετε κάποιες καλές προτάσεις για εμάς, για μπάντες, που αξίζει να τσεκάρουμε από την Ιταλική heavy μουσική σκηνή?

Δεν γνωρίζουμε πολλά πράγματα για την ελληνική heavy σκηνή, αλλά αν θέλεις πρότεινε μας κάποιες μπάντες. Θα κάνουμε κι εμείς το ίδιο για κάποιες ιταλικές μπάντες, όπως οι Incoming Cerebral Overdrive, οι Morkobot και οι Ovo. :-)

Προτιμάτε να παίζεται σε μικρά και σκοτεινά μαγαζιά, όπου τα οπτικά στοιχεία σας μπορούν όντως να συμβάλουν στην όλη εμπειρία ή σας αρέσει περισσότερο να παίζεται στις μεγάλες αρένες των φεστιβάλ? Και δεδομένου ότι τα shows σας πλαισιώνονται από οπτικά μέσα, πόσο καταφέρνετε να διατηρήσετε την μαγεία τους όταν παίζετε σε κάποιο φεστιβάλ, όπου το χρονοδιάγραμμα των εμφανίσεων είναι συνήθως πιο σφιχτό?

Πρέπει να πούμε, πως για πολλούς λόγους, προτιμούμε να παίζουμε μπροστά σε κόσμο. :-) Δεν μας νοιάζει τόσο αν είμαστε σε ένα μικρό club ή σε ένα μεγάλο φεστιβάλ. Έτσι κι αλλιώς, βάζουμε και δίνουμε πολλά πάνω στη σκηνή και αυτό το οφείλουμε στην πολλαπλή βοήθεια αρκετών από τους ανθρώπους μας.

Αμέτρητες ζωντανές εμφανίσεις και συναυλίες για λογαριασμό μερικών από τα μεγαλύτερα μουσικά φεστιβάλ, δημιουργείτε μουσική εδώ κι αρκετό καιρό, ενώ για το ίδιο χρονικό διάστημα διαδίδεται καλλιτεχνική μαγεία οπτικού μέρους μέσω των Malleus. Επίσης, δημιουργήσατε την δική σας δισκογραφική, ενώ εσχάτως συνεργάζεστε με την φημισμένη Neurot Recordings. Υπάρχουν ακόμη ανολοκλήρωτα όνειρα και ανεκπλήρωτες φιλοδοξίες σχετικά με τα διάφορα καλλιτεχνικά σας projects?

Η φιλοδοξία μας είναι να προχωράμε στον δικό μας προσωπικό δρόμο και να επικεντρωνόμαστε απολύτως στο κάθε επόμενο βήμα μας ξεχωριστά. Δεν θεωρούμε ότι τα αποτελέσματα είναι τόσο σημαντικά ή απολαυστικά, όσο είναι το ταξίδι, που κάνουμε, για να φτάσουμε σε αυτά.

Γνωρίζοντας τις προγραμματισμένες επερχόμενες συναυλίες σας για το καλοκαίρι και ότι το δεύτερο μέρος του ORO θα κυκλοφορήσει νωρίς αυτό το Φθινόπωρο, ποια είναι τα μακροχρόνια σχέδια σας για τους Ufomammut? Αλλά και τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον των Malleus και της Supernatural Cat Records?

Δυστυχώς, αυτά τα σχέδια είναι μυστικά. Ακόμη και για εμάς τους ίδιους. :-)

Αυτά από εμένα παιδιά. Ευχαριστώ πολύ για αυτήν την συνέντευξη, πραγματικά το εκτιμώ. Ο επίλογος σας ανήκει.

Τιμή μας, ελπίζουμε να σας συναντήσουμε από κοντά όλους σύντομα, στο λίκνο του πολιτισμού μας.

Malleus Rock Art Lab: Official Website
Supernatucal Cat Records: Official Website
Neurot Recordings: Official Website

2 σχόλια:

  1. Θεική συνέντευξη έγραψες man!
    Αντε να αλλάξουν λίγο τα ωράρια να σε ξανακούσω!
    Thumbs up!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Doc!
      Χρόνια και ζαμάνια btw :)
      Τα ωράρια έχουν αλλάξει, γι'αυτό και για Ιούλη-Αύγουστο πήρα διακοπές διαρκείaς από το ράδιο. Από Σεπτέμβρη πάλι.
      Thanks again. :)

      Διαγραφή