Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

It Is Greed To Do All The Talking But Not To Want To Listen At All.. ~ Democritus


Όπως μπορείτε να διαβάσετε κι εδώ, τούτη η διαδικτυακή γωνιά, δημιουργήθηκε πρωτίστως για να καταθέτω τις σκέψεις μου σχετικά με τη μουσική που ακούω και πιο συγκεκριμένα με όσα συγκροτήματα, οι -ποικίλες, δραστηριότητες των οποίων, μου προκαλούν το ενδιαφέρον και δευτερευόντως για να έρθω σε επικοινωνία με άτομα που έχουν παρόμοια ακούσματα με τα δικά μου, διότι μπορεί το blog να λειτουργεί και ως διαδικτυακός μονόλογος, αλλά προσωπικά θα ήθελα να επικοινωνήσετε μαζί μου για οποιοδήποτε σχόλιο/πρόταση/παρατήρηση σχετική με τα γραφόμενα μου ή με το blog γενικότερα. Επειδή βλέπω ότι θα ξεφύγω όμως και θα το κουράσω, ας περάσουμε στο παρασύνθημα: το email του blog είναι phantasmagoriagr@yahoo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου